REGULAMIN

1. Sklep Internetowy JestemFIt zwany dalej „Sprzedającym” , działający pod adresem www.jestem.fit.pl, którego właścicielem jest FIT.PL wpisany przez Sąd rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego-Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000073364, nr NIP: 948-21-67-481 z siedzibą w Radomiu przy ul. Toruńskiej 9

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Koszt wysyłki:

  • Paczkomat 24/7 – 11 zł brutto
  • Kurier DPD (przy wpłacie na konto) – 15 zł brutto
  • Kurier DHL (za pobraniem) -20 zł brutto

3. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.

4. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep@fit.pl

 

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku wyboru firmy kurierskiej istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.

12. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/wymiany:

1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

>>KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY<<

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie (obowiązuje cena na paragonie).

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

JESTEM FIT

Sklep Fit.pl

Okulickiego 39, IIp.

26-600 Radom

 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki 

4) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 30 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b)Jestem Fit zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Jestem Fit nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.

d) Jestem Fit nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Jestem Fit. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamacji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Jestem Fit zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

 

14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej jestem.fit.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).



X